EVNS – de aspirant-omroep die vrouwen met diverse achtergronden, overtuigingen en talenten een stem geeft in het Nederlandse medialandschap.

Services
Websites
Service 1
Branding
Service 2
Branding
Service 3
Branding
Service 4
Branding
Opdrachtgever
EVNS

Met slechts een paar weken tijd stond de missie vast: een sterke merkidentiteit creëren voor een nieuwe aspirant-omroep die het vrouwelijk perspectief centraal stelt.

Uitdaging & aanpak

De uitdaging was om binnen zeer korte tijd een merk te ontwikkelen dat zowel inclusiviteit als professionaliteit uitstraalt.
We kozen voor een visuele taal waarbij het logo bestaat uit verschillende vormen op één lijn: iedereen is uniek, maar gelijkwaardig. In co-creatie sessies werkten we aan positionering, visuele identiteit en tone-of-voice om EVNS een herkenbare en eigen plek te geven in het medialandschap.

Contact

Wil je meer weten over hoe no-code/branding jou kan helpen?

Mas Peters
Art director & co-founder

Resultaat

Binnen twee weken stond er een complete merkidentiteit met de tools zodat EVNS zelf aan de slag kon. Het resultaat: een sterke, onderscheidende identiteit die de missie van EVNS – gelijkheid en diversiteit in de media – krachtig uitdraagt.